Proč pokračovat s námi?
Přes pět let kráčíme cestou v oblasti ubytování a tak víme, čím jste už prošli, kam pravděpodobně míříte a co Vás možná ještě čeká. Proto Vám můžeme pomoct si cestu zkrátit, zlehčit a vytěžit ze svého úsilí maximum. Protože je naší vášní pohostinnost a marketing, tak jsme po cestě získali jedinečné know-how, díky kterému můžete mít méně starostí a lepší hospodářské výsledky. Doba je těžká, a tak je důležité najít spolupráci, než si tvrdošíjně konkurovat.
Hospitality je krásné odvětví, protože lidem přináší relax a pohodlí na cestách. Je ale náročné na detail a promyšlenost. Navíc doba je složitá, protože covid zničil nadšení mnoha podnikatelů, ceny energií odkrajují příjmy a inflační tlaky berou lidem prostředky navíc. My jsme ale vše ustáli a naše podnikání nadále roste.
Jak věci děláme?
Naše zkušenost nám ukázala, že je třeba klást důraz v pozornosti na určité oblasti. V našem případě to není načtená teorie, ale zažitá praxe, kterou dokážeme předat dál.
-
Komfort & vybavení
-
Trendy & výnos
-
Informace & zkušenost
-
Přehled & nástroje
-
Proces & zlepšování
Vedení každé z oblastí byla doposud doména jen velkých provozů, kde je na to celý tým. Minihoteliéři z logiky věci nemají čas a peníze mít všechny oblasti dobře vyřešené. Výsledek je, že přicházejí o část výnosu a tak chybí prostředky a síly na rozvoj provozu a kruh se uzavírá, pokud nemáte vytrvalost a prostředky.

Promyšlený komfort a vybavení pro wau efekt
Alfou a omegou je host. Máme už vybroušený smysl pro detail, prostor a vybavení, takže skvěle vyladíme nemovitost. Máme možnosti levně doplnit chybějící, nebo vysloužilé vybavení a ve spolupráci doslova nabijeme prostor, že host běžně zažívá wow efekt. Koneckonců naše moto: “your another home” neboli “váš další domov”.

Online sledování trendů a maximalizace výnosu
Využíváme online technologii PriceLabs.com při sledování trhu, která algoritmicky řídí cenové strategie. Maximalizuje výnos bez namáhavé analýzy a šetří nám čas na podstatné záležitosti. Prověřený nástroj dělá složitou práci za nás a my jen kontrolujeme a korigujeme základní strategie dle potřeb hoteliéra.

Informace a skvělá uživatelská zkušenost
Dáváme informace v pravý čas a náš intuitivní check-in proces, zvládne hravě drtivá většina i cizojazyčných hostů. Jazykové mutace, GuestGuide aplikace, SMS upozornění, self-check in, smart home zařízení nám šetří čas, náklady i případná nedorozumění a host získává příjemnou zkušenost beze stresu z příjezdu.

Vždy a ve všem přehled díky jednoduchým nástrojům
Pro řízení hostů a přehledu výkonu používáme aplikaci Smoobu.com , která je ideální pro minihoteliéry. Máte přehled ve všem; od detailů hostů až po finanční výsledky. Takže v kapse máte přehled na pár kliků a za pár kaček. Komunikaci s hostem řeší naše online multijazyčná recepce, míň práce pro Vás a žádný stres pro hosty.

V procesu zlepšování jdeme cestou Kaizen
Pro start ubytování je třeba velkého nadšení a úsilí, ale udržet laťku a správný směr už chce vytrvalost a strategii. To je filozofie Kaizen neboli volně přeloženo “Změna k lepšímu”. To umíme do hloubky a šířky ve všem co je a také není vidět. Doba je turbulentní a proto je třeba se stále zlepšovat.
Co od nás dostanete?
Máme jasnou filozofii v práci, rozumíme hostům, trhu a dokážeme pochopit vaše potřeby. Proto dostanete promyšlený marketing, stylový branding a vychytávky do provozu. Umíme kvalitní tržní analýzu v jasných číslech, zhodnotíme potenciál nemovitosti, nastavíme si cíle a navrhneme konkrétní změny, postup a termíny.
Nebo taky prakticky? Potřebujete lepší úklid, máte nedostatky v administrativě nebo legislativě, slabší prezentaci, chybí kvalitní údržba, potřebujete investovat do opravy a nebo chcete mít prostě jen méně starostí aniž byste museli zavřít. Vedeme roky podobný byznys, máme už spolehlivé partnery a proto umíme takřka vše a to co ne je pro nás výzva.

Kolik to vynese a kolik to bude stát?
Máme data a zkušenost, že váš výnos dokážeme zvednout o 30-50% s vaším minimálním úsilím a pokud posuneme ubytování v kvalitě, tak se obrat zvedá dokonce o násobky. Kvalita je prostě cena a záleží jen na tom, kde se potkáme v možnostech, potřebách a cílech.
V zásadě jsou naše podmínky individuální, protože každý hoteliér i prostor jsou jedinečné, má různý potenciál a potřebuje čas na vzestup. Začínáme tedy na 3% provize z obratu a končíme na 20%, podle toho co budete od nás potřebovat a jak budou vypadat vaše čísla, náš plán a naše spolupráce. Máme rozum, takže nikdy na tom nebudete hůře než dříve a věrnost je ctnost, proto časem odměníme vaší důvěru a úspěchy ve spolupráci v podobě snížení provize až na minimum, protože máme jinou vizi než hrnec peněz. Transparentní vyúčtování je samozřejmostí a vstupní anaýza i rady jsou a budou vždy grátis a můžete je brát jako dar pro Vás.
Jaké jsou podmínky spolupráce?
K podnikání přistupujeme poctivě a svědomitě. Tomu a ještě preciznosti nás naučily roky života a podnikání ve Švýcarsku. Nicméně co je psáno je dáno a potřeba mít jasno a proto máme vše právně ošetřeno. Nicméně v principu jsou smlouva a podmínky nastavené tak, že musí mít obě strany přínos a volnost, aby to fungovalo, protože pracujeme s delším časovým horizontem. V zásadě je naším cílem dlouhodobá spolupráce, protože na rychlé výsledky nevěříme, když se má jít cestou kvality.
Pokud dojde k podpisu smlouvy i tak nejste pevně vázáni a spolupráci můžete kdykoliv ukončit. Jediný závazek, který vznikne je časový náklad připojení do brandu, realizace doporučení nebo nákladů spojených s propagací jako fotografie nebo tvorba webu. Obecně se dá říct, že tyto náklady jsou variabilní dle potřeb a nějakou část můžete nést přímo Vy, jako například pořízení drobného mobiliáře, vybavení, remake webu, atp. Z naší strany může očekávat náklad mezi 30 - 60 h práce při implementaci do systému, náklady na profesionálního fotografa. Což může být pro orientaci mezi 20 - 30 tis. Kč. Přičemž reálný náklad bude řádně vyúčtován.
Dojde-li však k jeho vykrytí formou provizí ze spolupráce, můžete spolupráci ukončit bez jakýchkoliv rozpaků. Naše kalkulace nám říkají, že k vyrovnání tohoto počátečního závazku by mělo dojít mezi 6. - 10. měsícem spolupráce a odvíjí se od povahy vašeho ubytování a počátku spolupráce, protože výše výnosu je v sezónách vyšší a časem roste a tudíž se rychleji vrací tento vstupní náklad.
Jenže proč byste to dělali? Asi jen kdybyste potřebovali vaší nemovitost prodat nebo využít pro potřeby rodiny, jinak by to přeci nedávalo smysl.
Jak je celý postup a časový plán?
To že máte před sebou tento dokument není náhodou, vybrali jsme si Vás. Proto víme, že máme u Vás dobrou šanci a můžeme spolu pokračovat dál. Pro vaši orientaci níže uvidíte všechny kroky našeho procesu a můžete si tak představit cestu s námi. Není to rychlý job, ale vyplatí se to.

- První kontakt a domluvení termínu pro detailní hovor
- Zmapování základních cílů, potřeb a možnosti spolupráce
- Shromáždění dat, anylýza trhu a sumarizace potenciálu
- Předání analýzy, zpětná vazba a sjednocení postoje
- Doplnění dat v oblasti nákladů, obratů a cílů
- Osobní setkání, prohlídka nemovitosti a souhrn návrhů
1 - 3 týdny / vše zdarma

- Shrnutí doporučení, cílů, podmínek a příprava smlouvy
- Podpis smlouvy, vypracování projektového a termínové plánu
- Schválení projektového plánu a počátku realizace
1 - 2 týdny / 10-20h práce

- Integrace do systému do PMS a příprava inzertních kanálů
- Realizace drobných úprav, doporučení a stylizace interiéru
- Zasazení do brandu, nastavení bodů kvality, fotoprodukce
- Kontrola systému PMS, případně korekce úprav a ověření cílů
- Finalizace a spuštění inzerentích kanálů a provozu
- Kontrola úprav, bodů kvality a vyúčtování vstupních nákladů
1 - 2 týdny / 20-40h práce

- Sledování výkonu, korekce PMS a ověření cenové strategie
- Realizace dlouhodobých návrhů a cyklická Kaizen kontrola
- Pravidelné vyúčtování, reporty výkonu a sledování cílů
8-51 týdnů / +80h práce
A co partneři, reference a zpětná vazba?
Reference našich hostů najdete na Google, Mapy.cz, Booking.com a AirBnB.com.Protože jsme v oboru už nějaký pátek a máme skvělé výsledky, tak jsme v kategorii profesionální hostitel. Od Booking.com opakovaně získáváme v Travel Award hodnocení +9,3 Fantastické od AirBnb mám status Superhostitel s hodnocením 4,9, což nám dává výhodnější pozice v inzerci. Zapojením do programu Genius Partner na Booking.com nám dává výhodu lepší klientely a získáváme důvěru u hostů. Provize prostředníkům sice zůstávají stejné, ale můžeme jít s cenou nahoru a také získáváme cenné reference a zvedáme obrat.

Náš pilotní partnerský apartmá True Relax publikovaný na Booking.com a AirBnb v lednu 2024 v Ostrově n. Ohří, kde jsme neměli jednoduché podmínky do startu, ale přesto dosahujeme pěkného výnosu i přes nepříznivé hodnocení.
Významný partner do spolupráce, který zajišťuje foto a video produkci je profesionální fotograf Jan Konopiský, který je přes 14 let na trhu a výsledky jsou jasně vidět.
Pro stavební úpravy jsme si vybrali rodinnou firmu Benda, která je sice mladší, ale členové mají přes 20 let zkušeností, což nám zajistí všechny úpravy, která se v průběhu času mohou objevit.

Co takhle synergické programy pro maximální výnos?
Abychom vytěžili maximum, tak součástí frenčízového modelu bude slevový firemní program, který diverzifikuje příjmy hoteliérů. Část obratu přijde od firemní klientely z kategorie nezbytné a vyplní mezery v obsazenosti, protože sektor dovolenkový hostů má útratu jako zbytnou a to jen v období sezón. Firmy pracují celý rok a ubytování pro zaměstnance prostě potřebují a my jim dáme i lepší cenu a jistotu.

Když bude kvalitně hustá síť provozů, vytvoří se prostor pro variabilitu a kombinace termínu a synergicky tak propojí jinou poptávku s volnou nabídkou kapacity. Jak to? Protože firmy mají vyšší poptávku mimo dovolenkovou sezónu a současně provozy zase větší nabídku. Logické, více pracuji nebo jsem na dovolené, otázka jen proč ne v naší síti?
Pro vybrané a openmind hoteliéry se zde nabízí fungující program Mileneckých azylů, který využívá jalového času mezi check out-in a přináší také příjemnou částku do příjmů. Inzerce je realizována na povedeném projektu NaTajno.cz, jež největší katalog hodinových hotelů v ČR. Zkušenost máme pozitivní, protože z portálových hostů se stávají běžně věrní klienti a tak se eliminuje fluktuace, úklid se zvládne hravě. Pozitivním vedlejším efektem je posilování jména apartmá v regionu, což generuje přímé rezervace a pokud chybí služba v regionu příjem už je opravdu zajímavý.
Vize je velká, ale strategie jednoduchá!
Naše vize je udělat síť partnerských apartmá na principu franchisingu, jež nastoupí do námi vyšlapané cesty. Společně vybudovat jméno a vytvořit větší celek, který bude mít lepší cestu trhem a současně zvednout příjmy a úroveň služby v této kategorii, kde tyto nemovitosti polykají dravý hráči.
Protože chceme jít strategií získání vlivu v mikroregionech, tak máme společně šanci získat lokální dominantní tržní sílu v naší kategorii. Pokud nás bude dostatek, tak díky našim progresivním nástrojům můžeme dokonce mít vliv na základní cenu na trhu. Což by přineslo opět více prostředků do rozvoje všem v mikroregionu a to i mimo brand. V jednotě je prostě síla a představte si, že se podaří zvednout i všechny okolo Vás. Hezká představa a příjemný pocit.
Pokud jste dočetli až sem, tak gratuluji. Máte jistě plnou hlavu a za to přijměte omluvu.
Věříme, že se Vám informace spojí a uvědomíte si, že tento záměr není jen o lepším příjmu.
Mějte fajn den a bude nám potěšením, posunout Vás o level výše,
Martin, Renča a tým.


